Naime, prosječan hrvatski djelatnik u odnosima s javnošću, prema rezultatima istraživanja Hrvatske udruge za odnose s javnošću, visokoobrazovana je žena stara između 30 i 40 godina s ne više od sedam godina staža u struci. Naime, 70% hrvatskih PR-ovaca su žene, u čemu slijedimo američke trendove, gdje se ovo zanimanje smatra izrazito demokratičnim kad je u pitanju napredovanje bez obzira na spol. Polovica hrvatskih PR-ovaca u dobi je između 30 i 40 godina, a trećina (34%) u dobi između 20 i 30 godina. Višu školu ili fakultet ima čak 80%, a magisterij 15% hrvatskih stručnjaka za odnose s javnošću, što ih u prosjeku čini puno obrazovanijima od kolega novinara. Stručnjake za odnose s javnošću zapošljavaju najviše tvrtke, potom političke institucije i profesionalne agencije, a odnedavno ih "unajmljuju" i pojedinci iz svijeta politike i zabave.
Nema komentara:
Objavi komentar