Powered By Blogger

petak, 15. travnja 2011.

ULOGA I AKTIVNOSTI ODNOSA S JAVNOŠĆU

Osnovna  uloga  odnosa  s  javnošću  je  da  na  adekvatan  način  pripremaju  i  osiguravaju objavljivanje određenih  informacija  o  organizaciji.  U skladu sa tim, moraju se temeljno poznavati svi aspekti poslovanja organizacije, povijest razvoja, miks proizvoda, kapaciteti, investicijski poduhvati itd. Hrvatski  teoretičar  M.  Plenković  ističe da  je  „stvaranje  imidža  u  javnosti glavna  zadaća odnosa s javnostima (javnošću)“.

Menadžer odnosa  s  javnošću  ima odgovornost  da  sredstva  javnog  informiranja  budu kontinuirano i pravovremeno obaviještena o svim važnim događajima. U  cilju  efikasnosti  aktivnosti,  prati  se  medijsko  izvještavanje  o  aktivnostima  organizacije,  konkurencije,  dešavanjima  u  okviru  djelatnosti  i  sl.  Zatim  se  izdvajaju  i  analiziraju  određena izvješća, članci i tekstovi i o tome se informira vrhovni menadžment.



1 komentar:

  1. Pozdrav, ja sam iz Sjedinjenih Država, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Trust pomogao vratiti joj bivšeg ljubavnika. Tijekom potrage za rješenjem došao sam u kontakt s dr. Trustom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio u roku od 48 sati. Tako sam s ovom hrabrom savjetovati svakoga tko traži način da dobije ljubavnika da kontaktira Dr. Trust na WhatsApp: {+ 14432813404} ili putem e-pošte na {placeofsolution@yahoo.com} ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik se vraća jedni drugima i zajedno odlaze u novu godinu zajedno Hvala vam još jednom Dr. Trust.

    OdgovoriIzbriši