Danas živimo u vremenu međusobne ovisnosti, oslanjajući se jedni na druge kako bi zadovoljili svoje socijalne, ekonomske, političke, religijske i druge potrebe. Nema tog pojedinca, grupe, tvrtke, vlade ni nacije koje mogu sve svoje potrebe zadovoljiti bez pomoći drugih. Prema tome, međuovisnost pojedinaca, grupa, tvrtki, itd. je uvećala važnost ljudskih odnosa u suvremenom životu. Postoje odnosi poslodavac-zaposlenik, društveni i poslovni odnosi, korporativni odnosi, odnosi između kupca-trgovca, ulagača, podređenih i nadređenih itd. Ljudski odnosi i međusobne veze su u suvremenom životu sasvim prirodne i neophodne. Ta ovisnost je stvorila potrebu za novom disciplinom i filozofijom koja se naziva Odnosi s javnošću.
Odnosi s javnošću u početku su bili uključeni u poslovanju i industriji, a kasnije su se proširili i na druga područja ljudske djelatnosti. Odnosi s javnošću su multidisciplinarna oblast koja je doživjela razvoj u zadnjih 30 do 40 godina. Pojava i razvoj elektronskih medija (u prvom redu televizije) i njihov značaj za oblikovanje javnog mnijenja, predstavljaju prijelomne trenutke u razvoju metodologija komunikacije s javnošću.
Nema komentara:
Objavi komentar