Powered By Blogger

utorak, 12. travnja 2011.

Važnost odnosa s javnošću

Suvremena djelatnost odnosa s javnostima postoji pola stoljeća i danas se poslovanje ne može zamisliti bez izgrađenih odnosa s javnošću. Uspjeh nekog poduzeća ne ovisi samo o kvaliteti njegovih proizvoda i usluga nego se dobrim dijelom zasniva i na odnosima s javnošću. Ukoliko se želimo nametnuti tržištu, da nas ono prepozna i prizna, želimo li osvojiti svoje kupce, sklopiti nove poslovne aranžmane, neizbježno treba posegnuti za odnosima s javnošću.

Odnosi s javnošću su djelatnost kojom se bavi odgovorno i odgovorno upravlja komunikacijama. Odgovornost se tako vidi u odgovornom postupanju, osobito prema zaposlenima pomoću kojih dominira značaj samoga PR-a, tržišta na kojem organizacije nastupaju sa svojim proizvodima, vlasnika kapitala kojim upravlja, prirodne okoline na koju utječe svojim djelovanjem i posljednje, no ne i najmanje važno, prema društvu koje daje dozvolu za djelovanje odnosa s javnošću. Povećan profit i ugled, što tu dozvolu ne iskorištavaju na štetu društva, za organizaciju je dodatna nagrada koju PR pridonosi.

Nema komentara:

Objavi komentar